Uncategorised
- Szczegóły
- Szczegóły
Stoicy mawiali, że prawdziwa mądrość polega na umiejętności odróżnienia tego, na co nie mamy wpływu od tego, na co wpływ mamy. Nie mieliśmy wpływu na to, że Putin zaatakował Ukrainę, ale mamy wpływ na to, jak zareagujemy. Możemy pomagać. To od nas zależy.
W tym trudnym czasie wyraziliśmy solidarność z ofiarami wojny. W dniach od 1 do 4 marca na terenie szkoły zbieraliśmy ubrania, słodycze, środki czystości i żywność długoterminową dla rodzin z Ukrainy.
Dziękujemy uczniom, rodzicom, nauczycielom i pracownikom obsługi za włączenie się w zbiórkę.Nigdy nie pozostawaliście obojętni, okazywaliście serce i angażowaliście się, niosąc pomoc potrzebującym. Nie zawiedliście i tym razem!!!
Zebrane dary zostały przekazane do Urzędu Miejskiego w Modliborzycach.
Samorząd Uczniowski
- Szczegóły
Informujemy, że w dniach 01.03.2022 – 04.03.2022 na terenie szkoły będzie prowadzona zbiórka darów na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy.
Najpotrzebniejsze artykuły:
- Żywność z długim terminem ważności (gotowe dania w słoikach, słodycze, produkty długoterminowe)
- Chemia i kosmetyki
- Środki pierwszej pomocy, w tym opatrunkowe
- Nowe koce i śpiwory
- Nowa odzież i buty
SAMORZĄD UCZNIOWSKI
ZPO w Stojeszynie Pierwszym
- Szczegóły
Ogólne zasady dla szkół i placówek:
+ Szczepienie |
- rekomendowane dla pracowników szkół oraz uczniów w określonych grupach wiekowych. |
Dezynfekcja |
- przed i po zajęciach mycie powierzchni detergentem lub dezynfekcja środkiem dezynfekującym. |
Dystans |
- minimalna odległość pomiędzy osobami: 1,5 m. |
Higiena |
- częste mycie rąk (lub dezynfekcja rąk), ochrona podczas kichania i kaszlu, unikanie dotykania oczu, nosa i ust. |
Maseczka |
- w przestrzeniach wspólnych, gdy nie można zachować dystansu. |
Wietrzenie |
- przed, po i w trakcie zajęć oraz przerw, a także w dni wolne od zajęć. |
W trosce o bezpieczeństwo uczniów, pracowników szkół i ich najbliższych rekomendowane jest szczepienie jako świadoma decyzja w zakresie ochrony przez zachorowaniem i przenoszeniem COVID-19.
W ogólnych wytycznych nie jest możliwe uwzględnienie specyfiki każdej szkoły – małej i dużej, z regionów o zróżnicowanej sytuacji epidemicznej. Szkoły różnią się m.in. zasobami kadrowymi i związaną z tym samodzielnością w realizacji zadań wychowawczych, profilaktycznych oraz z obszaru pomocy psychologiczno- pedagogicznej.